i'll keep you guys in my mind

Klippte ut några kort på dem jag hade för att minnas er under mina grymma 2 månader i libanon. Wasssssup?!
Igår kväll vad det verkligen f3tt grymt asså. Gick till isa vid typ fyra och sen drog vi upp till aqua kvart i fem. Från där så drog vi i två håll för att hon skulle träffa några och jag några. Så jag var med dem vanliga och nya. Så jävla sjukt kul hade vi. Åkte booster typ 4 gånger. Sen åkte vi virvelvinden som var sjukt rolig. Isas ben flög hela tiden ut och allt var grymt kul. Sen åkte jag booster med robert en gång och jag bara skratta hela tiden pga att han skrek som en jävla gubbe. Sen blev jag förbannad på han när han skrek att jag skulle sticka ut huvudet så gjorde jag det sen åkte hela grejen ut och så trodde jag att jag flög ut. Sen vid halv elva tiden så kom jag hem. Åhhh bäästa kvällen på länge! Men nu ska jag fortsätta att städa. p&k



namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

hemsida/bloggadress:

skriv din kommentar: